Toate produsele prezentate in magazinul online Zateya sunt livrate Nova Poshta и proprii serviciu de livrare.
Livrare gratuită peste tot Chişinău de la 2000 lei. Suma de livrare mai puțin 2000 lei se plateste conform
Tarife Nova Poshta.
Riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a produsului trece la Cumpărător din momentul predării bunurilor.  

Recepția mărfurilor

Bunurile pot fi primite de persoana care a efectuat comanda, sau de o alta persoana aflata la adresa specificata in comanda si gata sa plateasca si sa accepte marfa. La primirea mărfurilor, este necesar să se verifice starea ambalajului în prezența lucrătorilor din serviciul de livrare. Dacă ambalajul nu este deteriorat, deschideți-l și examinați cu atenție aspectul și caracterul complet al produsului (conținutul este de obicei indicat în manualul de instrucțiuni; aceste informații pot fi găsite și pe site-ul oficial al producătorului produsului).

Acțiunile dvs. dacă produsul livrat nu se potrivește:

Daca produsul comandat este respins dintr-un motiv care nu are legatura cu ambalajul si aspectul, daca ati primit exact produsul care a fost comandat, aspectul acestuia corespunde descrierii, ambalajul nu este deteriorat etc., i.e. refuzul bunurilor are loc din nicio vină a Vânzătorului, în acest caz, serviciul prestat pentru livrarea bunurilor se plătește Destinatarii

CUMPĂRĂTORULUI

  • Cumpărătorul trebuie să asigure trecerea nestingherită a mărfurilor livrate.
  • La ora de livrare convenita a comenzii, cumparatorul trebuie sa se afle la adresa de livrare.
  • La primirea mărfii, cumpărătorul trebuie, în prezența curierului, să verifice mărfurile pentru prezența unui set complet și absența defectelor externe ale produsului și să semneze bonul de primire a mărfii. După primirea mărfii și vopsirea bonului și a cardului de garanție nu se acceptă pretenții privind aspectul și configurația.
  • Înainte de a începe operarea, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile și manualul de utilizare.